4. oktober 2013

Førebuingar til Bokbloggerprisen 2013

Til neste år skal den aller fyrste Bokbloggerprisen delast ut. Dette er ingen tullepris; her har dyktige folk i komiteen arbeidd ut detaljerte vedtekter og reglement. Prisen er todelt og går såleis til to norske forfattarar som har gitt ut bok i 2013. Den eine prisen til skjønnlitteratur, den andre i open klasse. Føremålet er å setje søkelys på og å fremja norsk litteratur.

Dette innlegget er ein oversikt over dei norske bøkene utgitt i 2013 som eg har lest, samt dei eg har tenkt å lesa. Eg kjem til å oppdatera innlegget etter kvart og ved endringar, samt leggja det i ein eigen fane. Som de ser held eg meg mest til det eg kan, nemleg krim..

Red. 3. 1.2014: I dag har eg fjerna fana som gjeld dette blogginnlegget. Oppdateringa vert også avslutta i dag. Dette er altså så langt eg kom før fristen gjekk ut.
Nytt innlegg om bokbloggerprisen 2014 finn du her.


Meir om bakgrunn og vedtekter for prisen finn du hos Bokelskerinnen. Andre bloggarar sine lister og innlegg om prisen finn du hos Rose-Marie.

Har lest:

Romanar/krim
Open klasse
På leseplanen:
 Etter kvart har hadde eg tenkt å lesa
  • Damhaug, Torkil: Sikre tegn på din død (Cappelen Damm) - lest i august 2014
  • Div forfattarar: Julefortellinger (Aschehoug) - lest i januar 2014
  • Enger, Cecilie: Mors gaver (Gyldendal) - lest i februar 2014
  • Garvang, Arne: En helt tilfeldig forbrytelse (Gyldendal) - lest i januar 2014
  • Mehlum, Jan: Lengsel etter penger (Publicom) - lest i august 2014
  • Nygaard, Kari: Reisen til Bella Coola (Aschehoug) - påbyrja, men ikkje fullført i januar 2014
  • Sæther, Eirik Husby: Heksedoktoren (Juritzen) - lest i juli 2015
  • Tvedt, Chris og Gulbrandsen, Elisabeth: Den blinde guden (Cappelen Damm) - lest i februar 2014

5 kommentarer:

  1. Du er jo godt i gang med å lese årets norske. Du må sette Jordtårer opp på prioritert liste, den var veldig bra :)

    SvarSlett
  2. Du er kommet skikkelig igang:-)Mye spennende her på listene. Kos deg med videre lesning!

    SvarSlett
  3. "Besettelsen" har jeg også lyst til å lese. Håper du får tid til "Smertehimmel". Den er veldig bra. Har akkurat startet på "Før jeg forlater deg", og liker starten godt.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at jeg står på listen din over bøker du har lyst til å lese, Berit :) ...og tusen takk for anbefaling, Tine! :D

    SvarSlett
  5. @Tine og Frode: Ok, javel, greitt, skjønner. Jordtårer er bestilt på biblioteket.
    @Bokelskerinnen: Smertehimmel er også bestilt!
    @Isabella: Spenning er ordet. Høgspenning.

    SvarSlett