29. januar 2014

Førebuingar til Bokbloggerprisen 2014

Med tanke på kommande nominering til Bokbloggerprisen ønskjer eg å ha oversikt over kva eg har lest og kva eg har lyst til å lesa av norske titlar utgitt i 2014. Dette innlegget kjem til å bli oppdatert etter kvart og ved endringar, samt leggjast i ein eigen fane. Når eg har lest og omtalt ei bok, kjem eg til å laga lenker til dei her på denne sida.

Oversikten nedanfor er laga av meg og tilpassa meg og min lesesmak; det vil sei at her skal det vera mest fokus på krim når det gjeld romanar, og på dokumentar/fakta når det gjeld open klasse.

Red. 8. 1.2015: Så langt kom eg før fristen gjekk ut. Oppdateringa av dette innlegget vert avslutta i dag og fana skal fjernast når eg har fått laga ein tilsvarande oversikt for bøker 2015. 

Har lest:

Romanar/krim
Open klasse

Les no:




På leseplanen:
(Desse bøkene hadde eg tenkt å lesa, men kom ikkje så langt)

Romanar/krim

  • Fjell, Jan Erik: Rovdyret (Juritzen)
  • Henriksen, Levi: Harpesang (Gyldendal) - lest i april 2015
  • Holt, Anne og Holt, Even: Sudden death (Vigmostad & Bjørke)
  • Junker, Merete: Venuspassasjen (Gyldendal) - lest i mai 2015
  • Kristensen, Monica: Ekspedisjonen (Press) - lest i februar 2015
  • Kristensen, Tom: Dødspakten (Aschehoug) - lest i februar 2015
  • Larsen, Britt Karin: Slik treet faller (Cappelen Damm) - lest i juni 2015
Open klasse
  • Fugelli, Aksel: Per - glimt av min far (Cappelen Damm)
  • Grytten, Frode: Vente på fuglen (Kagge) - lest i mai 2015
  • Jørgensen, Ola Jostein: Ingen drømmer om Oslo (Aschehoug)
  • Nord, Bjørn Asle: Gi meg heller livet (Skald)
  • Nygård, Harald og Gievær, Anders: Øyenvitne (Vega)

5 kommentarer:

  1. Sikkert lurt å ha en slik oversikt. Jeg vil derimot ikke ha noen leseliste over hva jeg vil lese- fordi det bare vil stresse meg.. Jeg får masse nyhetsbrev fra forlag og leser i avisene om kommende nyheter, så jeg har også pekt meg ut de fleste av de krimbøkene du vil lese. Jeg får vel si at jeg ønsker å lese dem, heller enn å ha planer om det. (klok av skade, siden jeg fortsatt har krimbøker fra i fjor jeg enda ikke har rukket å lest).

    Disse av din liste ønsker jeg å lese:
    Brekke, Jørgen: Doktor Fredrikis kabinett (Gyldendal)
    Egeland, Tom: Den trettende disippel (Aschehoug)
    (Enger, Thomas: Våpenskold (Gyldendal))
    Fossum, Karin: Helvetesilden (Cappellen Damm)
    Granhus, Frode: Djevelanger (Schibsted)
    (Holtermann, Sonja: Frostgraven (Juritzen))
    Jæger, Jørgen: Ridderkorset (Juritzen)
    Larsen, Frode Eie: Du skal lide
    Reiersgård, Marit: Jenta uten hjerte (Gyldendal)
    Rohde, Hanne Kristin: Mørke hjerter (Kagge)
    Spets, Rikard: Det femte segl (Juritzen)
    Tiller, Carl Frode: Innsirkling 3
    Tørring, Jorun: Mørketid (Aschehoug)
    Yndestad, Monika: Gapestokk (Vigmostad & Bjørke)

    -- det er de fleste det.;) De i parentes skal jeg kanskje lese, de andre er blant mine favoritter så de tror jeg nok ganske sikkert blir lest i løpet av året! Mens tre av dem er nye for meg; Jæger, Rohde og Reiersgård, men omtalen har pirret min nysjerrighet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du gløymde Nesbø! Hehe neida, eg har fått med meg at du er litt "lunken" til han, og det er ok)
      Det er kanskje lurt å kalla det ønskeliste i staden for leseliste. Eg fekk ikkje lest alle krimbøkene eg hadde planar om i fjor eg heller.. men då hadde eg ikkje dette fokuset frå starten av året. Eg var imponert over debutboka til Reiersgård og er spent på neste.

      Slett
  2. Morsomt å se at dere begge har favoritten min Spets på leselista. Den og Tom Egeland er de eneste jeg vet jeg SKAL lese. Resten kommer via innfallsmetoden, selv om jeg jo har lesemål. Målene mine er imidlertid ikke konkrete ned på boktittel-nivå. Der befinner jeg meg, klok av skade :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje lest Spets enno, så eg har tenkt å lesa Allahs tårer fyrst. Det blir bra, trur eg.
      Innfall og tilfeldigheiter vert det for meg òg, men det er greit å ha ein plan/ønskeliste/huskeliste.

      Slett
  3. Det er lurt å samle alle norske for seg, ellers blir det mye å gå gjennom når året er omme. Ser du har mye bra på listen din :) Jeg har også en sånn fane, men har ingen ønskeliste, tar det etter hvert.

    SvarSlett