1. desember 2014

Oppsummering november

Påbyrja i oktober, fullført i november:
Kerstin Ekman - Skrapelodd - Svensk roman - Papirbok lånt av mor
Carl Frode Tiller - Innsirkling 3 - Norsk roman - Lydbok lånt på biblioteket

Lest i november:
Jeffery Deaver - Knokkelsamleren - Amerikansk krim - Kjøpt pocketbok
Leif GW Persson - Den døende detektiven - Svensk krim - Lydbok lånt på biblioteket
Olav W. Rokseth - Et spørsmål om beskyttelse - Papirbok lånt på biblioteket
Jon Michelet - En sjøens helt. Skogsmatrosen - Norsk roman - Kjøpt lydbok
Leif GW Persson - Profitørene - Svensk krim - Kjøpt pocket
John-Henri Holmberg (red.) - Mord og mysterier - Svenske krimnoveller - Kjøpt pocket
Anna Gavalda - Billie - Fransk roman - Lydbok lånt på biblioteket (avbraut)
Frank Aarebrot - 200 år på 200 sider - Historie/fakta - Papirbok lånt på biblioteket
Håkan Nesser - Levende og døde i Winsford - Lydbok lånt på biblioteket

Påbyrja i november, fullførast i desember:
Hans Olav Lahlum - Maurtuemordene - Norsk krim - Papirbok lånt på biblioteket
Ida Jackson - Morfar, Hitler og jeg - Biografi/dokumentar/ - Lydbok lånt på biblioteket

4 kommentarer:

  1. Så artig å se at vi har lest så forskjellig i november, kun Håkan Nesser til felles. Er spent på hva du synes om Ida Jackson sin bok :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Påstanden om at bokbloggarar les "i kor" eller "i flokk" er ikkje heilt rett, i alle fall. Det kjem ut så mange bøker - og lesesmaken er så ulik - så alle har sin heilt individuelle "bokverden".

      Eg likar Ida Jackson si bok godt så langt. (Er snart "ferdiglytta")
      Boka er veldig bra og opplesaren er dyktig, så her ligg det an til eit nytt høgt terningkast.

      Slett
  2. LIkte godt Rokseths bok da jeg leste den i fjor.. Jeg er også spent på hvordan du liker Morfar, Hitler og jeg, til slutt.. den er noe av det jeg har likt best av sakprosa i år. Og så må jeg ta en titt på Nesser etterhvert , i 2015..:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nesser anbefalast varmt og inderleg. Han er uhyre dyktig, ein ordkunstnar og ein plottmakar, - og bøkene hans har ofte dette EKSTRA som ein lesar er ute etter.

      Rokseth var grei, men årets bok (Broren) var enno betre. Og Morfar, Hitler og jeg: Ei sterk og modig bok! Skal høyra resten av boka i kveld/natt, har eg tenkt. Og så - på bussen til jobb i morgon tidleg - skal eg ta til på siste Kepler som lydbok :-)

      Slett