1. desember 2022

Oppsummering november 22

Påbyrja i oktober, fullført i november:
Gert Nygårdshaug - Quintessence - Norsk roman - Lånt ebok BookBites
Jens Henrik Jensen - Gladiator - Dansk krim - Lånt lydbok BookBites

Lest i november:
Kim Leine - Karolines kjærlighet - Dansknorsk roman - Lånt ebok BookBites
Alfred Fidjestøl - Mine kamper - Biografien om Drillo - Norsk biografi - Lyd Storytel
Knut Nærum - Sitt ned og hold kjeft - Norsk humor/satire - Lyd Storytel
Kerstin Ekman - Løpe ulv - Svensk roman - Lånt papirbok privat
Emelie Schepp - Bjørnen sover - Svensk krim - Lånt lydbok BookBites
Jane Casey - Oppgjør - Britisk krim - Lyd Storytel

Påbyrja i november, fullførast i desember:
Torkil Damhaug - Hund uten grav - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Tomm Kristiansen - Afrikanske fortellinger - Dokumentar/ Personleg beretning - Lyd Storytel

5 lyd, 2 ebøker, 1 papir
5 lånt, 3 abonnement
3 krim, 3 andre romanar, 1 biografi, 1 humor
3 norske, 2 svenske, 1 dansknorsk, 1 dansk, 1 britisk
5 menn, 3 kvinner
"Nye" forfattarar: Fidjestøl

November vart ein lesemånad på det jamne; 8 fullførte bøker og greie leseopplevingar. 

Månadens høgdepunkt: Løpe ulv, utan tvil. At boka vart nominert til Nordis Råds litteraturpris er ikkje ufortent. Bloggomtale kjem.
Biografien om Drillo likte eg óg veldig godt, men så er eg vel å merke meir enn gjennomsnittleg fotballinteressert. Fokus i boka er (mest) på fotballkampar og ikkje (så mykje) på mennesket Egil Olsen.

Månadens nedtur: Sitt ned og hold kjeft av Knut Nærum. Ironisk om sjølvtillit og sjølvhjelpsbøker. Litt humring og gode poeng innimellom, men sidan boka kom ut i 2010 har ho gått ut på dato. 
Oppgjør - bok 2 i Meave Kerrigan-seiren - vart eit knepp ned frå forrige bok. Krimhistoria er OK, men boka inneheld altfor mykje uinteressant fyllstoff som burde vore luka vekk.

"Eitt knepp ned" vart det også for forfattarane Kim Leine, Gert Nygårdshaug, Jens Henrik Jensen og Emelie Schepp. Bra bøker for all del, men dei har alle levert betre ved tidlegare høve.
Omtale av Quintessense er alt publisert. Omtale av Karolines kjærliget kjem. Og kanskje dei andre blir med i ein kommande samleomtale.

Eg er i skrivande stund i gang med to veldig bra bøker, så årets siste lesemånad byrjar i alle fall bra. 

5 kommentarer:

  1. Ser jeg kan glede meg til Ekman, har den på lur. Har også Gert og Emelie på lydbok på Bookbites, håper jeg rekker dem før fristen går ut.
    Damhaug i papirform , den skal leses i desember. Trur eg..
    God desember til deg Berit:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ekman er heilt spesiell og veldig dyktig - og ho leverer i ein alder av 89. Imponerande.
      Dette med fristar på lånebøker i Bookbites er av og til krevjande. For plutseleg er fleire bøker som ein har venta på i lang tid ledige, samtidig.
      Damhaug si bok er veldig bra, spennande og velskriven, er halvferdig med den.

      Slett
    2. Enig i både Ekman og Bookbites. Lenge siden jeg har lest noe av Ekman, dog..
      Har fått mange lydbøker samtidig på BB nå, ofte slik.. rekker de jo ikke. Og nye bøker får man som regel ikke forlenge..
      Damhaug er også en av mine favoritter. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid lar bøkene hans vente lenger... Men er sikkert noe med at jeg skal kose meg med dem og ha god tid, og andre prosjekter som går foran...

      Slett
  2. Løpe ulv har jeg liggende og ser du liker den, så den gleder jeg meg til å lese. Ha en fin desember ;)

    SvarSlett
  3. Litt laber lesemåned når det gjelder terningkast ser det ut til. Løpe ulv ser jeg har vært ledig på Bookbites, men jeg har hatt så mange bøker så jeg har "spart" den, håper den fremdeles er ledig, nå fikk jeg lyst å lese den. Det er litt skummelt å ha lest mange bra bøker av forfattere, da er fallhøyden stor.
    Jeg heier på Damhaug, han holder koken! God helg Berit!

    SvarSlett