3. august 2020

Oppsummering juli 20

Påbyrja i juni, fullført i juli:
Bernard Minier - En sang for druknede sjeler - Fransk krim - Lånt papirbok privat
Levi og Leah Henriksen - Vinter på savannen - Norsk ungdomsroman - Lyd Storytel

Lest i juli:
Ken Follett - Der frihet rår - Britisk historisk roman - Lyd Storytel
Tove Alsterdal - Blindtunnel -Svensk krim - Lånt papirbok privat
John Harvey - Til jord skal du bli - Britisk krim - Lånt ebok BookBites
Odd-Magnus Williamson - What is love - Norsk - Personleg beretning/sjølvhjelp - Lyd Storytel
David Baldacci - Tidens spill - Amerikansk krim - Lyd Storytel
Michel Bussi - Tiden er en morder - Fransk krim - Lyd Storytel
Stina Jackson - Ødemark - Svensk krim - Lånt papirbok privat
Karin Fossum - Bakom synger døden - Norsk krim - Lånt papirbok privat

Påbyrja i juii, fullførast i august:
Gard Sveen - Drømmenes gud - Norsk krim - Lyd Storytel
John Harvey - I mørket - Britisk krim - Lånt ebok BookBites
Alf R. Jacobsen - Djevelens kobber - Norsk krim - Lånt papirbok biblioteket



5 lyd, 4 papir, 1 ebok
5 lånt, 5 abonnement
7 krim, 1 historisk roman, 1 ungdomsroman, 1 personleg beretning
3 norske, 2 svenske, 2 britiske, 2 franske, 1 amerikansk
6 menn, 3 kvinner, 1 begge kjønn
"Nye" forfattarar: Williamson, Leah Henriksen

Juli månad - og ferien - kom og gjekk. Utan eitt einaste blogginnlegg eller bokomtale, men brukbart med lesing. Best av alle: Den nyaste til Fossum. Eg følgjer "straumen" og alle som hyllar denne forfattaren og denne boka. Eg har av og til meint at Fossum har vore "for psykologisk" og at Sejer har vore treig og kjedeleg, men i Bakom synger døden er forfattaren tilbake på det som etter min meining er rett spor.

Den største nedturen kom med Ken Follett, trass i - eller kanskje nettopp på grunn av - at han er ein av mine favorittar. Der frihet rår er så full av klisjéar at det er reint ubehageleg. Då hjelper det ikkje så mykje at det historiske bakteppet er interessant. 

6 kommentarer:

  1. Så kjekt at du fikk en opptur med Fossum. Jeg ble overrasket da jeg så 3 prikker på terningen på Ken Follet, for jeg husket at du liker bøkene hans, synd han ikke svarte til forventningene denne gangen.
    Jeg har også lest Fossum, Jackson og Alsterdal og trillet samme terning som deg.
    Håper du har hatt en fin sommerferie, jeg holder på med uke 4, etter 3 uker på veien er det godt å putle på hjemme :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg tykkjer Fossum er kjempedyktig, men har hatt enkelte nedturar med bøkene hennar óg. Elskede Poona for eksempel, likte eg ikkje i det heile tatt. Eg likte Helvetesilden og Formørkelsen, men fann ikkje ut av det med verken Hviskeren eller Carmen Zita og døden. Poenget er; det er vanskeleg/umuleg for ein forfattar å tilfredsstilla alle lesarane sine kvar gong.
      Og sjølv om eg hadde ei heller dårleg leseoppleving med Follett denne gongen gledar eg meg stort til å lesa den kommande historiske romanen hans - Aftentid og Morgengry - som kjem i september.

      Slett
  2. Jeg er i gang med Fossums siste nå, og hun er i en særklasse uten tvil. Og at denne boka er veldig god, det tror jeg at jeg kan samstemme i med forbehold om at den holder hele veien til mål.
    Jeg har lest alle bøkene hennes, og har hatt noen downperioder med hennes bøker, satt de på vent, men tatt dem frem igjen.
    Jeg har også lest Ødemark- meget bra, lovende forfatter, Minier (likt godt hele serien så langt- minus bok tre som jeg ikke har lest), samt Blindtunnel som jeg også synes var mer lærerik og interessant enn skikkelig spennende, selv om den tok seg opp.

    Har fortsatt to uker ferie igjen og det skal bli godt med en rolig uke hjemme nå, før det blir noe farting igjen. God august til deg Berit:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har også lest alt av Fossum og er veldig enig, sjå svaret mitt til Tine over.
      Ødemark var veldig bra, fantastisk stemningsfull og velkomponert.
      Eg er i ferd med å få tak på Minier og universet rundt Servaz no etter bok 2, det som trekker ned litt for meg er tidvis dårleg tempo i denne. Bok 3 og 4 står på leseplanen for hausten.

      Slett
  3. Bra oppsummering og bra bøker ser jeg!. Jeg gleder meg til Fossums bok! Hun er knallgod. Er inne i en krimfase nå, men må lese andre bøker innimellom. Som pensjonist har jeg alltid ferie, så jeg bare koser meg med barn og barnebarn runt meg. Håper du får en fin sommer fortsatt. Ha en fin augustmåned med gode bokopplevelser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg slappar godt av med krim - og sidan eg er heller "makeleg anlagt" les eg forholdsvis mykje innan denne sjangeren.
      Bok i fanget og barn og barnebarn rundt seg - det er sanneleg koseleg :-)

      Slett