31. mars 2021

Oppsummering mars 21 og kvartalstatistikk

Påbyrja i februar, fullført i mars:
Peter Swanson - Alle disse vakre løgnene - Amerikansk krim - Lyd Storytel
Cara Hunter - Hjemmets lune rede - Britisk krim - Lånt ebok BookBites

Lest i mars:
Hogne Hongset - Vindbaroner - Norsk krim - Lyd Storytel
Hans Olav Lahlum - Svanemordet - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Mari Jungstedt - Den du ikke ser - Svensk krim - Lånt lydbok BookBites
Lina Bengtsdotter - Beatrice - Svensk krim - Kjøpt lydfil
Peter Swanson - Åtte perfekte mord - Amerikansk krim - Lånt papirbok biblioteket
Thor Gotaas - Magnus Wolf Larsen - Norsk biografi - Lyd Storytel
David Lagerkrantz - Hun som må dø - Svensk krim - Lånt lydbok biblioteket
Ingar Johnsrud - Gudmoren - Norsk krim - Lånt papirbok privat

Påbyrja i mars, fullførast i april:
Bernard Minier - Ikke slå av lyset - Fransk krim - Lånt ebok BookBites
Erika Fatland - Høyt - Norsk dokumentar/reiseskildring - Lånt ebok BookBites

6 lyd, 3 papir, 1 ebok
6 lånt, 3 abonnement, 1 kjøpt
9 krim, 1 biografi
4 norske, 3 svenske, 2 amerikanske, 1 britisk
7 menn, 3 kvinner
"Nye" forfattarar: Hongset, Hunter, Jungstedt

Mars vart i høgste grad ein krimmånad, og april kjem truleg til å bli sameleis. Det er trass alt påske og då er det alltid ekstra fokus på kriminallitteratur. Eg føler likevel ikkje at eg les spesielt einsidig og einsretta, for kriminalromanane er så ulike, både stilmessig, plottmessig og temamessig. 

Dei tre svenske krimromanane eg las i mars merka seg ut, på ulike måtar. To av dei - Hun som må dø og Beatrice - likte eg veldig godt, medan eg rett og slett mislikte Den du ikke ser. Beatrice er alt omtalt, dei to andre kjem med i ein samleomtale om litt.

Eg ynskjer alle ei riktig god påske!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Kvartalstatistikk

  • 27 bøker, fordelt slik på sjanger:
    - 18 krim-, thriller- og spenningsromanar
    - 2 andre romanar
    - 1 novellesamling
    - 6 sakprosa
  • 9 papirbøker, 2 ebøker, 16 lydbøker
  • 10 lånt, 14 Storytel-abonnement, 2 kjøpt, 1 fått 
  • 10 norske, 8 amerikanske, 4 svenske, 3 britiske, 2 danske

Lesemål 2021

27/100 bøker totalt
1/10 mursteinar (over 500 sider)
4/10 biografiar
2/10 annan sakprosa
3/30 bokomtalar
9/30 nye forfattarar

7 kommentarer:

  1. Flott lesebunke i mars Berit! Jeg har lurt litt på Mari Jungsted sine bøker, for de er tilgjengelig på BookBites, men nå fikk jeg ikke lyst å lese dem (takk skal du ha)
    Jeg leser Peter Swanson for første gang, takket være deg, og likte De som fortjener det (ganske) godt. Det er spreke lesemål du har satt deg, spent på hvordan dette skal gå :)
    Riktig god påske Berit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg trur eg gjorde ein tabbe når det gjeld Jungstedt; eg las bok nummer 1 når eg heller burde prøvd litt lenger ute i serien. Etter det eg kan sjå er det utgitt minst 15 bøker i denne serien, så ho MÅ jo ha blitt betre etter kvart..
      Hyggeleg at du likte Peter Swanson si bok (ganske) godt. Eg tykkjer bøkene hans er leseverdige og spesielle.
      Lesemåla er visst "spreke nok", for å sei det slik.
      Fortsatt god påske til deg og.

      Slett
  2. Fin oversikt. Jeg har ikke lest noen av bøkene :)
    God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og fortsatt god påske til deg.

      Slett
  3. Har bare lest Vindbaroner av disse, men har så vidt startet på Høyt.
    God påske til deg Berit:)

    SvarSlett
  4. Jo, også har jeg lest Svanemordet . Likte den sånn passe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har også så vidt starta på Høyt. Det er ei bok ein må bruka litt tid på.
      Fortsatt god påske!

      Slett