1. oktober 2023

Oppsummering september 23

Påbyrja i august, fullført i september:
Camilla Läckberg og Henrik Fexeus - Sekten - Svensk krim - Lyd Storytel + Lånt papirbok privat
Thomas Bagger - Mannen i tre deler - Dansk krim - Lånt papirbok privat

Lese i september
Tor-Håkon Gabriel Håvardsen - En seksti under - Norsk sakprosa - Lyd Storytel
Jan-Erik Fjell - Nattravnen - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Gunnar Staalesen - Forfulgt av død - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Nicci French - Kanalmorderen - Britisk krim - Lyd Storytel
Chris Tvedt - På ære og samvittighet - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Ingar Johnsrud - Patrioter - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Peter Mohlin og Peter Nyström - Det siste livet - Svensk krim - Lyd Storytel

Påbyrja i september, fullførast i oktober:
Jan Guillou - Den som drepte helvetes engler - Svensk krim - Lyd Storytel


3 lyd, 1 lyd + papir, 2 papir, 3 ebøker
6 lånt, 3 abonnement
8 krim,  1 dokumentar
5 norske, 2 svenske, 1 dansk, 1 britisk
9 menn, 2 kvinner (to av bøkene har to forfattarar)
Nye forfattarar: Bagger, Håvardsen, Mohlin, Nyström

September vart ein ualminneleg bra lesemånad med heile fem 5'arar. Dei fire 4'arane er også bra bøker. Om eg skal rangera 5'arane, held eg ein knapp på På ære og samvittighet

Den boka som overraska meg mest var sakprosaen En seksti under. Boka har undertittel alt om dødsfall, likhenting, forråtnelse og en begravelsesagents liv og eg må innrømma at det er den morbide lesesmaken min som gjorde at eg plukka opp boka. At eg fekk ei så bra leseoppleving var likevel overraskande. Det er nemleg ei veldig bra bok; ei personleg bok om livet som gravferdskonsulent, - ei bok som er både informativ, respektfull, makaber og morosam. Anbefalast!

4 kommentarer:

  1. Hei Berit! Bra du har hatt en god lesemåned:) Har lest Mohlin og Nystrøm, som jeg likte godt. Har deres tredje liggende her. Jeg har også Natteravn liggende på vent, og Sekten. Men Sekten er tykk, derfor jeg kvier meg til å sette i gang. En seksti under, begynte jeg på, men orket ikke lese videre.. meg og sånne greier er ingen god match.
    Tvedt sin nye kommer jeg til å lese etterhvert, men den får jeg låne når det blir ledig:)
    Er så mye bra krim denne høsten:)

    God oktober til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg likte veldig godt boka til Mohlin/Nyström, her snakkar me svensk kvalitetskrim.
      En seksti under vart eg, som sagt i oppsummeringa, veldig begeistra for. Godt gjort å skriva så tankevekkjande, opplysande og respektfullt om døden. Mi meining.

      Ein strålande oktober til deg òg!

      Slett
  2. Ser vi har lest mye av den samme krimmen denne måneden, men sånn er det når de gode gamle traverne gir ut på høsten. Vi har scoret likt, bortsett fra Staalesen, hvor jeg strakk meg til en femmer, siden jeg på forhånd bestemte jeg for å ikke forvente noe annet enn gode gamle Vargen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig bra krimhaust, enig i det. Og eg har vore heldig som har fått låna fleire nye bøker i Bookbites utan å stå altfor lenge i kø. Når eg er ferdig med den korte boka Tyv står Anne Holt og Gard Sveen sine nye for tur. Står i kø for m.a. Renberg, Seeck, Roslund og Lapidus. Kanskje nokon av dei blir mine oktoberbøker.

      Slett