31. oktober 2018

Oppsummering oktober

Påbyrja i september, fullført i oktober:
Gert Nygårdshaug - Zoo Europa - Norsk roman - eBokBib
Chris Tvedt - Bevisets stilling - Norsk krim - Lånt lydbok biblioteket

Lest i oktober:
Marit Reiersgård - Det de døde vet - Norsk krim - eBokBib
S.J. Bolton - Nå ser du meg - Britisk krim - Storytel
Levi Henriksen - Jern & metall - Norsk novellesamling - eBokBib
Karin Fossum - Formørkelsen - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Volker Kutscher - Den våte fisken - Tysk krim - Lånt papirbok biblioteket

Påbyrja i september, fullførast i november:
Ken Follett - På grensen til evigheten - Britisk roman - Kjøpt papirbok

Påbyrja i oktober, fullførast i november:
Jan Mehlum - Hvit engel, svart natt - Norsk krim - eBokBib
Jens Henrik Jensen - Hengte hunder - Dansk krim - Lånt lydbok biblioteket
Knut Røneid - Når barnet ditt ikkje vil leve lenger - Personleg beretning - Kjøpt papirbok



  • 2 papir, 2 lyd, 3 ebøker
  • 6 lånt, 1 abonnement
  • 5 krim/spenning, 1 roman, 1 noveller
  • 5 norske, 1 britisk, 1 tysk
  • 3 kvinner, 4 menn 
  • "Nye" forfattarar: Bolton, Kutscher
Oktober vart ein tilnærma normal månad: Sju ferdigleste og fire påbyrja. Med tanke på bokbloggerprisen har eg pr. 31.10. lest 15 norske 2018-bøker, av dei 13 krim. Dei øvrige to; Zoo Europa (roman) og Jern & metall (noveller, dvs. open klasse) vart lest denne månaden - og begge er veldig bra. 

6 kommentarer:

  1. Enig med deg ang Fossum. Utrolig interessant å lese hvordan hun bygger opp historien(ene), og også veldig spennende, synes jeg.
    Kutscher, ja--- ble den for treg? Jeg leste jo Den stumme døden, som du vet.. tok sin tid den altså.
    Zoo Europa gleder jeg meg til, men tror jeg sparer den til desember.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fossum er dyktig. Innan psykologisk thriller-sjangeren er ho på topp her i landet (saman med Damhaug).
      Den våte fisken vart for treg, ja. Interessante miljøskildringar, men forvirrande og uspennande.

      Slett
  2. Jeg ser fram til å lese både Fossum og Nygårdshaug.Venteliste på begge! God lesemåned i november!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den som ventar på noko godt ventar ikkje forgjeves! Ha ein god lesemånad du óg.

      Slett
  3. Fin lesemåned du har hatt Berit! Selv har jeg aldri knekt Nygårdshaug-koden, leste 10 av bøkene hans på rappen et år for å se hva all viraken handlet om, men havnet på 4`er hver gang :) Fossum derimot er fantastisk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nygårdshaug passar ikkje for alle, eg ser den.

      Slett