29. februar 2020

Oppsummering februar 20

Påbyrja i januar, fullført i februar: 
Ingar Sletten Kolloen - Vi må ikke falle (Under krigen, bind 1) - Norsk krigshistorisk dokumentar - Lånt ebok BookBites
Camilla Grebe - Dvalen - Svensk krim - Lånt papirbok biblioteket

Lest i februar:
Jan Guillou - Den andre dødssynd - Svensk roman - Lånt papirbok biblioteket
Tana French - Utrygg havn - Irsk krim - Lydbok Storytel
Pierre Lemaitre - Rosy & John - Fransk krim - Lånt papirbok biblioteket
Belinda Bauer - Den synske - Britisk krim - Lydbok Storytel
Mick Herron - Sløve hester - Britisk krim - Lånt papirbok biblioteket
Frank Aarebrot - Krigen på 200 sider - Norsk dokumentar - Kjøpt papirbok OTS
Eirik Wekre - Operasjon Snøhvit - Norsk krim - Lydbok Storytel

Påbyrja i februar, fullførast i mars:
Tor Bomann-Larsen - Folket (Haakon & Maud bind 2) - Norsk biografi/historisk dokumentar - Lydbok Storytel
C.J. Sansom - Opprør - Britisk historisk krim - Lånt papirbok privat




5 papir, 3 lyd, 1 ebok
5 lånt, 3 abonnement, 1 kjøpt
6 krim, 2 dokumentar, 1 roman
3 norske, 2 svenske, 2 britiske, 1 irsk, 1 fransk
6 menn, 3 kvinner
"Nye" forfattarar: Herron, Wekre

I januar las eg uvanleg mange terningkast 5-bøker. Det var sjølvsagt for godt til å kunne vara, så februarlesinga er meir "normal". Av februar-bøkene  mine vurderer eg kun Aarebrot si bok til terningkast 5.

I skrivande stund er eg i gang med den nye boka i C.J Sansom sin glitrande historiske krimserie; ei bok som eg har svært store forventningar til og har venta på lenge. Opprør er på nesten 800 sider og veg sine 1,1 kilo, så det er ei upraktisk bok - men eg storkosar meg så langt.

4 kommentarer:

  1. Ikke verst å lese bok og trene armmusklene samtidig :) Skal si at du fikk svi for uttellingen i januar, men det tar seg sikkert opp i neste lesemåned. Bauer, Lemaitre og Grebe ga jeg alle en prikk mer på terningen, men Guillou er vi enige om :) Fortsatt god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklagar sein tilbakemelding. Eg driv framleis på med armmuskel-trening: Halvveges i boka Opprør kjenner eg at eg er ein smule utålmodig - sjølv om det er ei veldig god bok.

      Slett
  2. Sløve hester har jeg liggende. Ser du likte den ganske bra. Anser terningkast 4 hos deg som ganske bra.:) Så at Bjørn ikke likte den noe særlig. Greit med litt balanse, da fikk jeg mer lyst til å lese den.
    God lesemars til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Som sagt over; beklagar seint svar. Det er travle og uverkelege tider..

      Vedk. Sløve hester så nøla eg med terningkastet. Ein sterk tre'ar eller ein svak fir'ar? Eg landa på det siste. Fyrste halvdel av boka er treg og forvirrande, men det tok seg opp (litt) etter kvart.

      Slett