2. august 2021

Oppsummering juli 21

Påbyrja i juni, fullført i juli:
Agnes Matre - Uvigslet jord - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Roy Jacobsen - Bare en mor - Norsk roman - Lånt lydbok BookBites

Lest i juli:
Mariette Lindstein - Sekten på Tåkøy - Svensk krim - Lånt papirbok privat
Frode Grytten - Gut, jente, juni, juli - Novellesamling - Lånt ebok BookBites
Richard Herrmann - Fotball - den alvorlige leken - Dokumentar/fotballhistorie - Lyd Storytel
Ingrid Bjørnov - Herfra til hektene - Kåseri/humor - Lyd Storytel
Hans Rosenfeldt - Ulvesommer - Svensk krim - Lyd Storytel
Jaran Damman - Mørkets ansikt - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Kurt Aust - Hjemsøkt - Historisk krim - Lånt ebok BookBites
Lars Kepler - Hypnotisøren (Black edition) - Svensk krim - Lyd Storytel [gjenlesing]
Helene Uri - Hoppe etter ruccola - Norsk fakta/dok. - Lyd Storytel
Jørgen Jæger - Det sorte fåret - Norsk krim - Lånt lydbok BookBites

Påbyrja i juli, fullførast i august:
Simon Stranger - Leksikon om  lys og mørke - Norsk roman - Lyd Storytel
Bernard Minier - Konfirmanten - Fransk krim - Lånt papirbok privat
John Harvey - I skuddlinjen - Britisk krim - Lånt ebok BookBites


6 lyd, 3 papir, 3 ebøker
7 lånt, 5 abonnement
6 krim, 1 historisk krim, 1 historisk roman, 1 novellesamling, 3 dokumentarar
9 norske, 3 svenske
8 menn, 4 kvinner
"Nye" forfattarar: Lindstein, Damman

Jammen vart det ein heil del lesing i feriemånaden juli. Dessutan brukbart variert til denne lesaren å vera, men som vanleg vart det mest krim. 

Bokomtalar er eg veldig bakpå med, men eg er i gang med ein omtale og har planlagt minst ein samleomtale. Desse vert publisert når dei er klare. Her kjem nokre korte stikkord for julibøkene mine:

 - Fotball - den alvorlige leken: Fantastisk oppladning til EM-finalen, som England dessverre tapte.
 - Bare en mor: Nytt avsnitt i forteljinga om Ingrid frå Barrøy, og på nytt vart eg fengsla av handlinga og forteljarmåten.
 - Ulvesommer: Veldig bra frå "halvparten av Hjorth og Rosenfeldt". Interessant og variert persongalleri og godt driv.
 - Hypnotisøren: Gjenlesing av suksessen frå 2010. Dette skal vera ein forbetra versjon, men etter 10 år har ein gløymt mykje, så eg la nok ikkje merke til endringane. Ikkje like sjokkerande no som den gongen, likevel ein solid 5'ar.
 - Hjemsøkt: Fantastisk velskriven historisk krim, men eg forsto ikkje alt av avslutninga/oppklaringa.
 - Gut, jente, juni, juli: Super sommarlesing, Frode Grytten er ein favoritt-novellist.
 - Uvigslet jord: Matre skriv godt og eg anbefalar gjerne denne serien. Men trivialitetar og overforklaringar trekker ned. 
 - Hoppe etter ruccola: Humoristisk og interessant om språk.
 - Herfra til hektene: Humoristisk og typisk "bjørnovsk" om - livet.
 - Sekten på Tåkøy: Tildels spennande historie, men det blir dradd litt langt. Og boka er for lang.
 - Mørkets ansikt: Bra til å vera debut, men for dårleg driv og for lite spenning. Eg vart aldri engasjert.
 - Det sorte fåret: "Bok 0" i Ole Vik-serien som ingen ville gi ut. Det kan eg skjønna, den burde blitt verande i skrivebordskuffa. Denne er altfor enkel, utan spenning og svært forutsigbar. 

4 kommentarer:

  1. Må le litt av din dom over Bok 0, selv om jeg ikke var fullt så streng som deg, så ser jeg hvor den kom fra. Jeg pleier å hive meg rundt på dine femmere, og denne gangen er det Ulvesommer jeg ennå ikke har lest, så den må jeg lese. Takk for spark bak, det trengte jeg før bok to kommer i denne nye serien :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg følte meg litt slem som ga terningkast 2 til Det sorte fåret - for det gjorde eg faktisk på 75-årsdagen til forfattaren. Men eg skal lesa den kommande boka hans, og då forventar eg noko heilt anna enn dette.
      Ulvesommer er veldig bra. Eg likar godt krimbøker med handling frå den svenske landsbygda og i Ulvesommer er handlinga lagt til Haparanda. Rosenfeldt er jo mannen bak Broen, så dette er kvalitet.

      Slett
  2. Har lest Hypnotisøren for lenge siden (likte veldig godt) Sekten på Tåkøy (likte den ganske bra, men ikke spesielt godt skrevet, litt forutsigbar, men interessant da den bygger på hennes egne erfaringer fra en lukket sekt), Bare en mor (bra!) og Uvigslet jord (bra i denne serien, enig i 4)
    Sorte får av Jæger begynte jeg på i påska, på lydbok, men ga fort opp, den ble for kjedelig.
    Ulvesommer har jeg på vent her, sammen med en masse annen krim og annet. Starter på Rød stjerne av Ørjan Karlsson nå. Thriller fra Svalbard..
    Ønsker deg en fin august:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Som sagt i kommentaren over; Ulvesommer er veldig bra.
      Ørjan Karlsson har eg ikkje så stor kjennskap til. Har lest ei bok (Kongens råd) som eg ikkje hugsar noko av.

      Slett