1. mars 2015

Oppsummering februar

Påbyrja i januar, fullført i februar:
Jens Lapidus - Livet de luxe - Svensk krim - Kjøpt pocketbok
Jeffrey Archer - Bare tiden vil vise - Britisk historisk roman - Lånt ebok
Richard Herrmann - Med kniv om natten og andre mord - Kjøpt lydfil

Lest i februar:
Michael Hjorth og Hans Rosenfeldt - Den stumme jenta - Svensk krim - Lytteeksemplar
Aina Basso - Finne ly - Norsk roman - Papirbok lånt på biblioteket
A.J. Kazinski - En hellig allianse - Dansk roman - Papirbok lånt på biblioteket
Joakim Zander - Svømmeren - Svensk thriller - Lytteeksemplar frå Lydbokforlaget
Jeffrey Archer - Fedrenes synder - Britisk historisk roman - Lånt ebok
Monica Kristensen - Ekspedisjonen - Norsk krim - Papirbok lånt på biblioteket
M.J. Arlidge - Bro bro brille - Britisk krim - Papirbok fått i gåve
Tom Kristensen - Dødspakten - Norsk krim - Lydbok lånt på biblioteket
Edvard Hoem - Mors og fars historie - Norsk roman - Lydbok lånt på biblioteket
Jens Lapidus - Mamma forsøkte - Svensk krim/noveller - Kjøpt ebok
Sigmund Falch - Falcheblikk - Humor - Papirbok lånt på biblioteket

Påbyrja i februar, fullførast i mars:
Harlan Coben - Tilgi meg - Amerikansk krim - Kjøpt pocketbok
Reidar Müller - Det som ble Norge - fakta/populærvitenskap - Lånt ebok
Arnaldur Indridason - Reykjaviknetter - Islandsk krim - Lydbok lånt på biblioteket



Ein ny fin lesemånad: Eg las 5 lydbøker, 6 papirbøker og 3 ebøker i februar.

Månadens desidert største høgdepunkt vart den utruleg fine boka Mors og fars historie. 
Ingen av bøkene eg las var direkte dårlege, men Fedrenes synder, bok nummer to i Clifton-krøniken, vart berre ei middels leseoppleving. Det same vart Finne ly (omtale av denne kjem seinare) og En hellig allianse, som hadde så merkeleg/dårleg avslutning.

8 kommentarer:

  1. Skal si du har fått mye ut av en kort måned! Jeg har nok surre litt for mye på ski- både IRL og som ivrig flaggvifter i sofaen :o)
    Håper du får en fin mars!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det same, Berit :)
      Eg har prioritert lesing og lytting og har ikkje gått ein einaste meter på ski denne sesongen. Enno. Eg håpar det kan bli litt skigåing i påsken.

      Slett
  2. Jeg har kun lest en av dine, Finne ly- som jeg nok likte bedre enn dine tre prikker på terningen. Ellers har du lest mye, wow!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, eg har fått lest ein heil del. Eg er ein lystlesar, og då går det unna :)
      Eg er nok på kollisjonskurs med dei fleste som har lest Finne ly, merkar eg. Eg skal publisera omtalen min om ein dag eller to.

      Slett
  3. Lydbok er gøy, så jeg er alltid like spent på oppsummeringene dine. Ser at eneste sekser er Edvard Hoem, han skriver drivanes godt. Har Jordmor på jorda liggende klar til en dag jeg har stuen for meg selv. Må si som Anita, Finne ly scoret litt høyere hos meg, så det er ikke alltid vi er enige :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Edvard Hoem er verkeleg bra, eg er glad eg har gjenoppdaga forfattarskapet hans.

      Elles er eg glad for at me bokbloggarar ikkje alltid er "enige", dvs. at me har ulike leseopplevingar om dei same bøkene. Det hadde blitt kjedeleg å lesa bokbloggar om alle hadde same lesesmak!

      Slett
  4. Jeg har lest Mors og fars historie og bestilt to av de andre han har skrevet på biblioteket. Han har en god og særegen stemme. Jeg synes det er så flott at du låner lydbøker på biblioteket (siden jeg jobber der). Det er godt biblioteket ditt har et tilbud til deg.
    Selv har jeg valgt meg et abonnement på Storytel, men det har mer med meg å gjøre enn at det ikke er lydbøker på mitt bibliotek :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er ein ivrig bibliotek-brukar, særleg når det gjeld lydbøker. Eg får også god service; er det ei lydbok eg etterspør, gjer dei tilsette på biblioteket sitt for å skaffa meg den boka eg ynskjer meg. Det set eg pris på.
      Eg har prøvd Storytel, men valde å avslutta abonnementet etter prøveperioden. For meg funkar biblioteket betre.

      Slett