8. mars 2015

Smakebit på søndag: Falcheblikk

Dagens smakebit er frå verdas fyrste instagram-bok og er (naturlegvis) delt på Instagram. Mannen bak boka er Sigmund Falch, som tidlegare har gitt ut humorbøkene Ho peika på Caylon og viste ein pupp, Redlight Setesdal, Dei likar ikkje grovisar i Rotary, Dei tek ikkje tran i Texas, Ingen fridde i Jølster og Levande varde i Lom. I alle desse bøkene vert gamle bilete kopla saman med meir eller mindre passande tekstar. 

I Falcheblikk er bileta nyare; dei er alle henta frå bildedelingstenesta Instagram - og med underfundige tekstar til. Boka er absurd og morosam.

Andre - og sikkert meir seriøse - smakebitar finn du om du klikkar deg inn på bloggen Flukten fra virkeligheten.

10 kommentarer:

  1. Jeg digger bøkene til Falch.. denne kikket jeg gjennom på biblioteket for en stund siden. Sto og smålo for meg selv ..;) Akkurat som jeg gjorde da jeg kjøpte Falchs-julehefte og sto i kø på Narvesen og lo og humret for meg selv. Men folk er jo så høflige, så de kikka ikke rart på meg en gang…hehe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Ja, høg humrefaktor på desse bøkene ;-)

      Slett
  2. Jeg har ikke lest Falch, men humor har aldri vært min greie :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes bøkene til Sigmund Falch er kjempemorsomme og har lest dem alle sammen, så jeg må absolutt lese denne også :-)

    SvarSlett
  4. Låter som en lite annorlunda bok! Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten och ha en skön kväll.

    SvarSlett
  6. Tack för smakbiten, det var annorlunda!

    SvarSlett