30. desember 2018

Oppsummering desember og statistikk for leseåret 2018

Påbyrja i september, fullført i desember:
Ken Follett - På grensen til evigheten - Britisk roman - Kjøpt papirbok og eBokBib

Påbyrja i november, fullført i desember:
Lars Kepler - Lazarus - Svensk krim - Lånt papirbok privat
Gunnar Staalesen - Utenfor er hundene - Norsk krim - Lånt lydbok biblioteket

Lest i desember:
Edvard Hoem - Jordmor på jorda - Norsk historisk roman - Kjøpt lydfil
Camilla Grebe - Husdyret - Svensk krim - Lånt papirbok biblioteket
Levi Henriksen - Alt det som lå meg på hjertet - Julenoveller - Kjøpt lydfil
Samuel Bjørk - Uglen - Norsk krim - Lånt papirbok privat og lydbok Storytel

Påbyrja i desember, fullførast i januar:
Peter May - Coffin Road - Britisk krim - eBokBib



2 papir, 3 lyd, 1 kombinert papir og ebok, 1 kombinert papir og lyd
4 lånt, 3 kjøpt
4 krim/spenning, 2 romanar, 1 noveller
4 norske, 2 svenske, 1 britisk
2 kvinner, 6 menn ("Lars Kepler" er 1 mann og 1 kvinne)
"Nye" forfattarar: Ingen

I skrivande stund er eg ikkje heilt ferdig med På grensen til evigheten (120 sider igjen av 1081 sider), ei bok eg altså byrja med i september(!), men den skal fullførast i løpet av morgondagen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Så over til årsstatistikken.
Som alltid er desse oppsummeringane mest for min eigen del, men eg veit at eg har lesarar som tykkjer at lister, tal og statistikk er gøy, dvs at dei er like nerdete som meg sjølv når det gjeld slike ting.

Lese- og bloggeåret 2018 

(Fjorårets tal i parentes)

Til saman 
- 94 bøker (104)

Sjanger
- 67 krim-, thriller- og spenningsromanar (59)
- 10 andre romanar (19)
- 16 sakprosa (22)
- av desse 10 biografiar (8)
- 4 novellesamlingar (3)

Format
- 39 papirbøker (34)
- 25 ebøker (30)
- 30 lydbøker (40)

Alder
- 44 av bøkene var utgitt i åra 2000 - 2017 (45)
- 42 i 2018 (49)
- av dei 21 norske (31)
- Utgitt før 2000: 6 (6)

Kjelder
- 64 lånt - privat, bibliotek og eBokBib (63)
- 14 Storytel-abonnement (13)
- 16 har eg kjøpt sjølv (9)
- 1 bok fått i gåve (2)
- Lese-/lytteeksemplar: 0 (9)

Terningkast
- Terningkast 6: 1 bok (5)
- Terningkast 5: 31 bøker (31)
- Terningkast 4: 46 (47)
- Terningkast 3: 15 (16)
- Terningkast 2: 0 (4)
- Terningkast 1: 0 (1)
og 1 bok fekk ikkje terningkast 

Forfattarar
25 "nye" forfattarar (37)
Dei forfattarane eg las flest bøker av i 2018 var
- Alexander McCall Smith: 4 bøker
- Gert Nygårdshaug: 3
- Ken Follett: 2
- Levi Henriksen: 2
- Torbjørn Færøvik: 2
- Erika Fatland: 2
- Tove Alsterdal: 2
- Agatha Christie: 2
- Elles 1 av kvar

Kjønn
- 65 bøker skrivne av menn (74)
- 30 av kvinner (31)

Nasjonalitet
- 36 bøker skrivne av norske forfattarar
- 20 av svenske forfattarar
- 16 britiske
- 8 amerikanske
- 6 danske
- 1 finsk
- 1 tysk
- 1 islandsk

Elles:
- 6 av bøkene eg las var på over 600 sider (6)
- Alle var på norsk
- Eg fullførte alle påbyrja bøker

Bloggen
- 71 blogginnlegg (86)
- 31 bokomtalar (45)
- 16 samleomtalar (12)
- Mest leste blogginnlegg: Omtalen av Mørkets blod 

12 kommentarer:

  1. For en flott statistikk du har laget, jeg er rent misunnelig :) Det ser ut som du har en fin variasjon i lesingen din, og at du er flink å plukke ut bøker som passer deg. Gleder meg til å følge deg på ferden til neste år. Takk for det gamle Berit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg brukar eit enkelt eigenkomponert excelark, fører statistikk gjennom heile året og summerer til slutt. Eg skulle gjerne lest meir og enno meir variert, men du har nok rett i at eg er "flink" til å plukka ut passande bøker.

      Godt nytt år, Tine. Eg set pris på kommentarane dine. Me "snakkast" heilt sikkert i nokre kommentarfelt i 2019.

      Slett
  2. Artig å lese Berit. Er nok like nerdete som deg ang slike lister og oppsummeringer. Jeg skal straks ta fatt på min for desember- og deretter året.
    Jeg skulle starte med Excel-ark i januar, men det ble aldri. Har likevel en side på bloggen hvor alle bøker føres inn fortløpende, så det blir ganske greit å lage oversikt likevel, selv om noe må telles manuelt.
    Jeg har akkurat lest 120 bøker i 2018.
    Leste ferdig Steffen Kvernelands utrolig sterke bok En frivillig død, nettopp. Om faren hans som tok livet av seg da Steffen var 18 år. Jeg er vanligvis ikke glad i tegneserier, men denne var utrolig god kombo av tegninger, fotos og tekst. Tenker jeg skal skrive et lite innlegg om den , for det fortjener boka og historien.

    Ps. Uglen har jeg lest, ganske enig med en firer, tenker jeg. Husdyret er fortsatt på vent, og Coffin Road skal jeg låne av søstra mi.

    Ønsker deg et godt nytt år og gleder meg til å følge deg videre Berit.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. 120 bøker er imponerande. Men når eg tenkjer meg om las eg like mykje og enno meir i "toppåra" 2013, 2014 og 2015 - før eg bestemte meg for å lesa mindre, dvs. prioritera andre ting. Når det er sagt er eg nøgd med 94 leste bøker. For mange er også dette ubegripeleg mykje.
      Interessant det du seier om En frivillig død. Eg er heller ingen tegneserielesar, men eg noterer meg boka som muleg framtidig lesestoff.

      Godt nytt år til deg óg. Og som eg sa til Tine over; me snakkast plutseleg i eit kommentarfelt.

      Slett
    2. Ja, egentlig. Men jeg har lest mer før jeg også, vet at du også har det. Vi var vel over 130 et par år. Jeg trodde jeg kanskje ville lese rundt 100 i år, men det ble flere. En del diktbøker som ikke er så lange, øker nok antallet noe.
      94 bøker er absolutt veldig høyt, langt over gjennomsnittet.

      Jepp, jepp..og takk:)

      Slett
    3. Morsomt å lese årsoversikten din. Vi har lest nokså samme antall (jeg 92) og fordeling menn/kvinner samt type medium lyd/e/papir er også temmelig det samme. Sitter og funderer litt på lesemålene mine for 2019. Jeg må ha noen, men ikke helt bestemt meg. Ennå :-) Takk for det gamle! Jeg er ikke så veldig flink til å kommentere, men du leses jevnt og trutt.

      Slett
  3. Virkelig en fin oppsummering av leseåret! Ønsker deg et lesende 2019 :))

    SvarSlett
  4. Fantastisk statistikk! Jeg blir riktig misunnelig :-) Denne julen har jeg lastet ned Excell-ark andre har laget for å føre bok og lese statistikk for 2018 og 2019. Jeg ser frem mot å få bøkene mine sortert i tabeller og grafer :-) Jeg er akkurat like nerdete der jeg og. Jeg er bare ikke så flink med Excell selv :-)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Poenget er å gjera det enkelt. Excel kan gjerast både enkelt og vanskeleg.
      Godt nytt år til deg óg, Astrid-Terese.

      Slett
  5. Som alltid spennende å lese.
    Du slo meg med 30 bøker i året som gikk.
    Godt nytt bokår, Berit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår, Bjørn!
      For nokon av oss er statistikk spennande :-)

      Slett