4. mai 2014

Eitt lys på kaka

"Berit sin bokblogg" har i desse dagar eksistert i eitt år på denne bloggportalen. Ikkje så mykje å feira egentleg, men det er einslags milepæl og ein anledning til å sjå på kva ein har gjort i bokblogg-samanheng. Eg hadde tenkt å feira 1-årsdagen med ein ny utsjånad på bloggen - men det er utsett på ubestemt tid. Bloggdesign er noko eg ikkje beherskar så godt, - og eg har litt angst for å rota/sletta ting som eg trass alt er nøgd med.

Statistikken syner at folk er innom jamnleg, og det er eg kjempeglad for. Eg har ikkje som mål å komma på noko blogg-toppliste - dersom eg skulle hatt det, burde eg funne meg eit anna tema å blogga om; interiør, motar, mat... Men nei - det får andre ta seg av - eg får halda meg til det som er min lidenskap; altså bøkene mine og lesinga mi.

Eg har posta 179 innlegg i løpet av dette året, 67 av desse innlegga er bokomtalar. Det har blitt litt mindre blogging og noko færre bokomtalar i det siste, men eg skal halda fram med å skriva omtalar med (u)jamne mellomrom. Eg prioriterer å lesa framfor å skriva, difor kjem eg ikkje til å omtala absolutt alle bøkene eg les - det har eg ikkje kapasitet til.

I mai 2013 hadde bloggen knappe 2000 sidevisningar, i april i år var talet godt over 5000. Gledeleg nok er det bokomtalane mine som er mest besøkt. Det er stas, for det er nettopp desse innlegga eg likar best å skriva og legg mest arbeid i. Krim og lydbøker er etter kvart liksom blitt "spesialiteten min" her på bloggen, så det er ganske overraskande at det er ein historisk biografi som toppar besøksstatistikken.

Nedanfor er lenker til dei innlegga/omtalane som har hatt flest besøk hittil.
  1. Livet med Elizabeth av Richard Herrmann (Historisk biografi, bloggedato 15. februar 2014)
  2. Smertens Aveny av Roar Sørensen (Norsk krimthriller, bloggedato 28. august 2013)
  3. Hånden av Henning Mankell (Svensk krim - Wallanderserien, bloggedato 26. august 2013)
  4. Brobyggerne (og Dandy) av Jan Guillou (Svensk historisk romanserie, 13. oktober 2013)
  5. Bli hvis du kan. Reis hvis du må av Helga Flatland (Norsk roman, 7. juni 2013)
  6. Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug (Norsk roman, 12. juli 2013)
  7. Oppdrag Mottro av Linda Eide ("Kulturhistorisk feelgood", 2. mars 2014)
  8. En norsk spion av Aslak Nore (Norsk actionkrim, 14. juni 2013)
  9. Politi av Jo Nesbø (Harry Hole #10, 11. juni 2013)
  10. Sønnen av Jo Nesbø (Norsk spenningsroman, 28. mars 2014)

2 kommentarer: