25. november 2014

Snart påske

Omslagsbiletet fann eg på
Kroken & Kolden si Facebookside
Javisst! Berre ein månad til jul, og den varer som kjent til påske!
Og eg har alt funne ei påskekrimbok!

Forfattarduoen Kroken & Kolden fortel nemleg på Facebooksida si at deira bok nummer tre truleg vert klar i løpet av februar neste år. Vigdis Kroken og Ragnhild Kolden er frå Lom og har gitt ut to kriminalromanar tidlegare; Evig skal døden vera i 2011 og Døden kjem med bussen i 2013. Dette er fin, lettlest, nynorsk "bygdekrim".

Kroken & Kolden viser jamnleg glimt frå skriveprosessen på FacebookOm den kommande boka kan forfattarane fortelja:
"Da er lik, likkister, kjellarar, drapsvåpen, kyrkjegardar, graver, prestar, åstader og mordarar flikka og mekka på, teksta er stramma inn og vida ut alt etter som redaktøren vil ha det, og i siste avsnitt vart mordaren arrestert, så nå kan Seljestad og Vold og Kroken&Kolden puste ut. Og jammen har vi alt ein god idé til neste bok - men først er det språkvask og korrektur, og så er det jul!"
Boken på vent er fast tema på bloggen Beathes bokhylle.
Der finn ein varierte og gode boktips!

4 kommentarer:

  1. Ble litt nysgjerrig på disse....

    SvarSlett
  2. Jeg har sett litt på disse bøkene men det har aldri blitt til at jeg har lest dem, tror jeg må notere meg disse og håpe på at 2015 blir året jeg sal få fart på krimlesingen min. Tusen takk for tips :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, påske du Berit.. Har lest Døden tar buss, litt lokalmorsom, mer enn spennende synes jeg..:)

    SvarSlett
  4. Den skal jammen jeg også ha som Påskebok :-) De to første var virkelig fine! Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett