31. august 2019

Oppsummering august 19

Påbyrja i juli, fullført i august:
Malin Persson Giolito - Utover enhver rimelig tvil - Svensk krim - Lyd Storytel
Cilla og Rolf Börjlind - Springflo - Svensk krim - Kjøpt papirbok (OTS)

Lest i august:
Mikael Niemi - Koke bjørn - Svensk roman - Lånt papirbok privat
Leif G.W. Persson - Kan man dø to ganger - Svensk krim - Lånt lydbok eBokBib
Tor Åge Bringsverd - Gobi 4: Min prins - Norsk roman - Lyd Storytel
J.D. Barker - Den fjerde ape - Amerikansk krim - Kjøpt ebok
Agnes Lovise Matre - Iskald - Norsk krim - Lånt ebok eBokBib
Tor Åge Bringsverd - Gobi 5: Baghdad - Norsk roman - Lyd Storytel

Påbyrja i august, fullførast i september:
Are Kalvø - Hyttebok frå helvete - Humor/satire - Papirbok fått i gåve
Jørgen Brekke - Menneskehunger - Norsk krim - Lånt ebok eBokBib



4 lyd, 2 papir, 2 ebøker
3 lånt, 3 abonnement, 2 kjøpt
5 krim, 3 romanar
3 norske, 4 svenske, 1 amerikansk
5 menn, 3 kvinner
"Nye" forfattarar: Börjlind x 2, Barker

Ekstremt travelt på jobb for tida, noko som har gått litt ut over lesinga, men særleg blogginga denne månaden. Eg har håp om at ting skal roa seg litt i løpet av september slik at eg får skriva litt om dei bøkene eg har lest.

6 kommentarer:

  1. Du har no fått lest en del, til tross for at jobben er travel :) Jeg har lest to av dine, en treer og en femmer, og vi er hjertens enig om begge bøkene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg brukar lesing som avkoblings- og avslappingsmiddel, noko som funkar bra. Og eg likar at det er travelt på jobb!, men det har blitt litt mykje i det siste.
      For å blogga og skriva omtalar må ein ha eit visst overskot, både mentalt og tidsmessig.

      Slett
  2. Ja, det har du, enig med Tine.
    Har lest Martre og Børjlind, må se å få lest Koke Bjørn snart. Har den her.
    Spent på hvordan du liker Menneskehunger.
    Har lest den blant mine 10 i august, har blitt mindre lesing den siste uka. Trodde jeg skulle bli ferdig med Zoo Europa i dag, men har ikke orket å lese annet enn aviser. Sånn er det noen ganger. Nå skal jeg se de siste to episodene av Shetland på nrk.no.
    Ha en fin søndag.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg vart faktisk litt overraska då eg summerte opp og kom til åtte fullførte bøker.

      Likar Menneskehunger godt så langt, har lest omlag ein fjerdedel av boka.

      Slett
  3. Fint med varierte bøker når en skal slappe av fra mye anna. Jeg har bare lest to av dine denne gangen. Jeg kjenner at leselysten har dabbet av noe, mest pga at det har skjedd så mye i dagligtilvæelsen min den siste måneden. Men høsten bringer mye spennende lesestoff, så det blir nok lesing!

    SvarSlett
    Svar
    1. Av og til må ein prioritera andre ting enn lesing. Eg ser fram til hausten og meir eigentid og dermed lesetid.

      Slett