28. februar 2021

Oppsummering februar 21

Påbyrja i januar, fullført i februar:
Emelie Schepp - Broder Jacob - Svensk krim - Kjøpt pocket [OTS]
Sharon Bolton - Dødsdømt - Britisk krim - Lyd Storytel

Lest i februar:
Harlan Coben - Ikke gi slipp - Amerikansk krim - Lyd Storytel
Knut Faldbakken - Stammeren - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Div. forfattarar - Ete fysst - Noveller og andre tekstar - Papirbok fått i gåve
Thor Gotaas - Josef Elvebakken - Norsk biografi - Lyd Storytel
Delia Owens - Der krepsene synger - Amerikansk roman - Lånt papirbok biblioteket
David Baldacci - King og Maxwell - Amerikansk krim - Lyd Storytel
Torbjørn Færøvik - Kina på 200 sider - Norsk dokumentar - Lånt papirbok biblioteket
Lone Theils - Jentene fra englandsbåten - Dansk krim - Lyd Storytel

Påbyrja i februar, fullførast i mars:
Peter Swanson - Alle disse vakre løgnene - Amerikansk krim - Lyd Storytel
Cara Hunter - Hjemmets lune rede - Britisk krim - Lånt ebok BookBites

5 lyd, 4 papir, 1 ebok
5 abonnement, 3 lånt, 1 fått, 1 kjøpt
6 krim, 1 roman, 1 dokumentar, 1 biografi, 1 noveller (+ andre tekstar)
4 norske, 3 amerikanske, 1 britisk, 1 svensk, 1 dansk
5 menn, 4 kvinner, 1 begge
"Nye" forfattarar: Owens, Theils

Februar vart ein grei lesemånad. 10 bøker er etter mitt syn bra, og med unntak av Jentene fra englandsbåten kan eg anbefala alle saman. Den som gjorde størst inntrykk var forteljinga/biografien om Josef Elvebakken. Sjå gjerne innslag om hovudpersonen i programmet Brenner og bøkene på NRK. Når det gjeld krimbøkene viser eg til samleomtalen

Ete fysst er ei samling forteljingar av forfattarar frå eller med tilknytning til Sunnfjord. Her har 18 skribentar fått stikkordet "Sunnfjord" og blitt utfordra til å skriva ein personleg tekst. Resultatet er veldig bra. Mellom bidragsytarane finn me Ronny Brede Aase, Gunnar Staalesen, Rune Timberlid, Agnete Haaland og Eldrid Lunden - for å nemna dei som truleg er mest kjent for eit breiare publikum.

Kina på 200 sider er ei grei innføring i Kina sin historie, men eg anbefalar heller Torbjørn Færøvik sine meir omfattande reiseskildringar frå landet. 

Der krepsene synger er ei bok som har fått mykje merksemd rundt omkring. For meg vart det ei blanda leseoppleving, og terningkast 4 er svakt og på grensa til ein 3'ar. Noko er fint og interessant, men eg tykte det vart for tregt og at "det lyriske" tok for stor plass. Og slutten er rett og slett ikkje bra. Dessutan trur eg at eg aldri har lest ei bok med så mange korrekturfeil. Pinleg!

7 kommentarer:

  1. For en variert februar du har hatt, artig å se. Det er vel bare Broder Jakob jeg har lest av disse :)
    Ha en fin lesemars Berit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, ein brukbar mix dette.
      Takk det same!

      Slett
  2. Hei! jeg har også hørt lydboka om Josef, men ikke sett programmet du liket til. Det var morsomt å se. Ja, vi har fått et fantastisk flott bibliotek og kulturhus i Hamar, jeg husket godt at Brenner skulle ha det programmet og tenkte jeg skulle dit, men det skar seg. Så takk for at du linket til det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønnar godt at du likte innslaget sidan du har lest/høyrt boka.

      Slett
  3. Denne gangen har jeg ikke lest noen av dine, men jeg har Bolton og Hunt på vent. Kan jo ikke bare lese nordisk krim:)
    Ønsker deg en god lesemars og en fin vår.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er viktig med variasjon, også innan krimsjangeren. Det er myyykje der ute..

      Takk, og det same til deg😊

      Slett
  4. Jeg har et ar av bøkene på vent, men ikke lest noen på lista di. Har lest lite utenlandske bøker en stund, så jeg må prøve å variere litt. Men det er da så mye spennende på norsk også!

    SvarSlett