30. november 2021

Oppsummering november 21

Påbyrja i oktober, fullført i november:
Jens Henrik Jensen - Mørke menn - Dansk krim - Papirbok fått i gåve
Kaveh Rashidi - Kanskje du er frisk? - Norsk sak/fakta - Lyd Storytel

Lest i november:
Gunnar Staalesen - 2020 Post festum - Norsk roman - Lånt papirbok privat
Jan-Erik Fjell - Ringmannen - Norsk krim - Lånt lydbok BookBites
Sven Petter Næss - Skyldig - Norsk krim - Lånt lydbok BookBites
Benedicte Ingstad - Eventyret - en biografi om Helge Ingstad - Biografi - Lyd Storytel
Benedicte Ingstad - Oppdagelsen - en biografi om Anne Stine og Helge Ingstad - Biografi - Lyd Storytel
Tove Alsterdal - Rotvelte - Svensk krim - Lånt ebok BookBites
Anne Holt - Det ellevte manus - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Michael Hjorth og Hans Rosenfeldt - Som man sår - Svensk krim - Lånt lydbok BookBites
Camilla Grebe - Alle lyver - Svensk krim - Lånt papirbok biblioteket

Påbyrja i november, fullførast i desember:
Aslak Nore - Havets kirkegård - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Nils Johan Stoa - Kjødets lyst - Norsk historisk dokumentar - Lyd Storytel


6 lyd, 4 papir, 1 ebok
7 lånt, 3 abonnement, 1 fått
7 krim, 1 roman, 2 biografiar, 1 sak/fakta
7 norske, 3 svenske, 1 dansk
6 menn, 5 kvinner
"Nye" forfattarar: Rashidi, Ingstad

Eg har lagt bak meg ein svært bra lesemånad. Av totalt 11 leste bøker har eg gitt 5 x terningkast 5 og resten terningkast 4. Det er langt frå normalt at eg hamnar på eit så høgt snitt. Skal eg plukka ut eitt høgdepunkt i november må det bli 2020 Post festum.

Biografiane som Benedicte Ingstad har skrive om foreldra sine er absolutt leseverdige. Ho har hatt eit enormt kjeldemateriale til rådvelde, men har klart å formidla det heile på ein god måte. 

Kanskje du er frisk? av (TV-)legen Kaveh Rashidi er ei god, viktig og nyttig bok. Her går forfattaren - fullt fortent - i strupen på m.a. alternativbransjen, vaksinemotstandarar og deler av media. Veldig bra etter mi meining, men han kjem ikkje med så mykje nytt. I alle fall ikkje for oss som har lest Placebodefekten av Gunnar Tjomlid.

Det ellevte manus var eit gledeleg nytt møte med den eksentriske Hanne Wilhelmsen. Omtale, om enn i ei forkorta utgåve (samleomtale), kjem i løpet av desember. 

I desember skal eg lesa Aslak Nore, Jørgen Jæger, Liza Marklund og Stefan Ahnhem sine nyaste bøker, samt Kim Leine sin tredje og avsluttande historiske Grønland-roman, Etter åndemaneren
Men. Kan hende vert det endringar i planane. Ein veit ein aldri kva som dukkar opp av bøker som fristar..

6 kommentarer:

  1. Det er visst inn i tiden for barn å skrive om sine foreldre, har nettopp lest Annie Ernaux og Lars Vik sine bøker, og nå frister du med noe nytt :)
    Jeg har lest Alsterdal, Grebe og Fjell av dine, og er nå spent på hva du synes om Aslak Nores nyeste. Ha en fin lesedesember Berit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjenner ikkje til Ernaux og Vik, men kan godt anbefala Ingstad (men ei viss interesse for polare strøk er ein fordel)
      Aslak Nore si bok er veldig bra så langt!

      Slett
  2. Du har vært veldig heldig med kvaliteten på bøkene du har plukket deg for november. Uvanlig høyt snitt. Sånne måneder er herlige for lesegnisten. Har lest Holt og Fjell av dine, og ser nå at jeg har glemt å plukke med meg siste til Hjorth/Rosenfeldt, Sebastian Bergman 7 Som man sår. Alt det kjekke jeg har til gode ;-)
    Ha en fin desember lesemåned.

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig bra månad indeed.
      Sebastian Bergman-serien går mot slutten, har eg lest ein plass. Den 8. boka blir visst den siste - og det kjem til å bli ein heidundrande finale, det er eg overbevist om.

      Slett
  3. Heia. Har lest fire av disse (Fjell, Grebe, Alsterdal og Rashidi) Likte alle. :) Ønsker deg en fin desember Berit:)

    SvarSlett