1. juni 2024

Oppsummering mai 24

Påbyrja i april, fullført i mai:
Mikael Ressem - Levende død (Erik Sandström #1) - Svensk krim -  Lyd Storytel
Tove Alsterdal - Dyphavn (Eira Sjödin #3) - Svensk krim - Lånt papirbok biblioteket

Lese i mai:
Robert Bryndza - Shadow Sands-mysteriet (Kate Marshall #2) - Britisk krim - Lyd Storytel
Mikael Ressem - Kodenavn Styx (AMU/SNG #1) - Svensk krim -  Lånt lydbok BookBites
Sarah Pearse - Sanatorium - (Elin Warner #1) - Britisk krim - Lånt ebok BookBites
Mikael Ressem - Kodenavn Hades (AMU/SNG #2) - Svensk krim -  Lånt lydbok BookBites
Mikael Niemi - Stein i silke - Svensk roman - Lånt papirbok privat
Sara Strömberg - Skygger (Vera Bergström #1) - Svensk krim - Lånt lydbok BookBites
Øystein Morten - Jakten på Sigurd Jorsalfare - Norsk dokumentar/biografi - Lyd Storytel

Påbyrja i april, fullførast i juni:
Mona Ringvej - Landet mot nord - Norsk historisk dokumentar - Papirbok fått i julegåve

Påbyrja i mai, fullførast i juni:
Arne Dahl - Misterioso (A-gruppen #1) - Svensk krim - Lyd Storytel
Inger Johanne Øen - Det du eier evig (Silja Frost #1) - Lånt ebok BookBites


6 lyd, 2 papir, 1 ebok
6 lånt, 3 abonnement
7 krim, 1 annan roman, 1 biografi/dokumentar
6 svenske, 2 britiske, 1 norsk
Nye forfattarar: Ressem, Pearse, Strömberg, Ringvej

Månadens høgdepunkt: Stein i silke. Gripande, interessant, spennande. 

Månadens nedtur: Sanatorium. Oppskrytt, langtekkeleg, liksomskummelt. Samt ein ekstremt lite kompetent etterforskar. 
Kodenavn Styx og Kodenavn Hades er forsåvidt "ganske OK" bøker, men oversetjinga og den merkelege "bearbeidinga" til norske forhold - gjer at dei får stryk.

Mona Ringvej sin norgeshistorie Landet mot nord er veldig interessant lesing. Eg har valt å bruka ein del tid på boka, og les i ho mellom andre bøker. Det er naturleg sidan ho er oppdelt i 22 enkelthistoriar. 

Eg har planlagt å bruka deler av sommaren på gjenlesing av Arne Dahl sin serie om A-gruppen. Den fyrste boka Misterioso kom ut på svensk alt i 1999, og eg las ho i 2012. Det har altså gått tolv år (og mange bøker) sidan forrige lesing. Denne gongen satsar eg på lydbokformatet. Heile serien er tilgjengeleg i Storytel med dyktige Jan Martin Johnsen som opplesar.
Gjenlesing av bøker er noko eg har varierande erfaring med, men eg er ganske trygg på at eit nytt "møte" med folka i A-gruppen vil bli positivt. 

4 kommentarer:

  1. Ressem var et nytt navn for meg, men da jeg så terningkastene så fristet ikke serien så veldig. Du er tøff som fortsetter etter en 2er og en 3er.
    Ser hos meg at jeg har litt forskjellig utslag på terningen på de 5-6 bøkene jeg har lest av henne, bestiller denne! Stein i silke likte jeg også godt, og den siste til Arne Dahl, digger at du digger ham :)
    God lesejuni Berit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vedk. Ressem: Eg kjem ikkje til å halda fram med "kodenavn-serien", men det er muleg at eg kjem til å lesa fleire i Erik Sandström-serien.

      Du skriv "henne", og då meiner du Alsterdal eller? Er enig i at det er noko variabelt, men stort sett bra. Eg har lese seks av bøkene hennar og har gitt 3x4 og 3x5.
      Arne Dahl er fenomenal😊

      Slett
  2. Enig angående Niemi. :) Jeg likte derimot Skygger veldig godt, men det er jo nesten lokal krim for meg, uten at jeg vet om det betyr så mye. Men mer interresant blir det hvis forfatter gjennomfører bra, som jeg synes Strømberg gjør. For noen er denne nok for slow - sakte krim, smak og behag.
    Sanatorium likte jeg også ganske godt, leste den på reise i Spania, og der funket det godt. Lett og spennende nok i varmen:)

    Ser du leser Øen, spent på din dom av den. Jeg likte den godt:) God debut.

    Alsterdals siste har jeg reservert på bibliteket.

    God juni til deg Berit:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Interessant at ein opplever bøker ulikt - og likt, som i tilfellet Niemi. Det handlar om smak og behag, og om timing, trur eg.

      Slett