1. januar 2023

Oppsummering desember 22

Påbyrja i november, fullført i desember:
Torkil Damhaug - Hund uten grav - Norsk krim - Lånt ebok BookBites
Tomm Kristiansen - Afrikanske fortellinger - Dokumentar/ Personleg beretning - Lyd Storytel

Lest i desember:
Vetle Lid Larssen - Lucias siste reise - Norsk roman - Lyd Storytel
Pascal Engman - Ildlandet - Svensk krim - Lånt papirbok biblioteket
Lars Kepler - Edderkoppen - Svensk krim - Lånt lydbok BookBites
Roy Jacobsen - De uverdige - Norsk roman - Lånt ebok BokBites

Påbyrja i desember, fullførast i januar:
Ingeborg Arvola - Kniven i ilden - Norsk roman - Lånt papirbok privat



3 lyd, 2 ebøker, 1 papir
4 lånt, 2 abonnement
3 krim, 2 andre romanar, 1 dokumentar
4 norske, 2 svenske
6 menn, 1 kvinner ("Lars Kepler" er ein mann og ei kvinne)
"Nye" forfattarar: Ingen

Det vart som forventa ekstremt travelt både her og der i desember, så det vart få leste bøker denne månaden.

Måndens høgdepunkt: 4 x terningkast 5 - noko som er bra og som seier sitt. Av desse må eg halda fram Afrikanske fortellinger av Tomm Kristiansen. Forfattaren gjekk dessverre bort for kort tid sidan - veldig trist, også for oss lesarar og lyttarar. Kristiansen hadde ei unik formidlingsevne. 

Månadens nedtur: Lucias siste reise, som eg faktisk las i på Luciadagen. Deler av boka er interessant, men det vart for mange detaljar og for mykje tørrprat. Eg tykkjer dessutan at det er rart at boka vert presentert som ein roman, det er egentleg meir ei samling ulike forteljingar.

Så. Då er det meste sagt om bokåret 2022. Eg ser fram til mange fine lesestunder i 2023!

7 kommentarer:

  1. Desember er en måned det ofte skjer mye. Men du har jo lest mye likevel. Flere tykke bøker her.
    Har lest Lucia og tror jeg likte den bedre enn deg. Pascal Engmans bøker er jeg fan av, og likte også Ildlandet. Gleder meg til Kokain kommer på norsk.
    Hund uten grav har ventet en stund her, De uverdige har jeg også på vent. Begynte så vidt på reisen hjem fra Las Palmas, men det var ikke rett bok akkurat da.

    Ser du leser Arvola. Ble ferdig med den i dag. Spent på hva du synes:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, eg har lest forholdsvis mykje egentleg. Papirutgåva av Lucia er på over 600 sider og Edderkoppen har 500+.
      Sleit med Arvola i starten, fekk ikkje heilt tak i verken handling eller folk. Er vel halvveges no og er framleis ikkje "overbevist". Noko av stoffet er interessant, andre deler minner meg om serieromanar.

      Slett
    2. Ja, det har du. Damhaug sin er også ganske tykk.
      Jeg slet også med Arvola av samme grunner som deg. Tenkte det kanskje var noe med timing, men tror ikke det, egentlig. Håpet den kom seg, men men.. Litt interessant innimellom, men jeg måtte lese en del to ganger, da det stadig glapp. Skal ikke si mer nå. Skriver vel et kort innlegg etterhvert.

      Slett
  2. Har bare lest Lucia av dine, den likte jeg veldig godt. Har også vidt begynt på Tomm Kristiansen sin lydbok. ønsker deg et fint nytt år :) hilsen Ingun med bloggen Kleppanrova

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er interessert i historie, men ikkje så veldig interessert i kunst-/kulturhistorie. Lucia passa difor berre sånn delvis for meg. Men Lid Larsen er ein god forteljar og ein god opplesar.
      Riktig godt nyttår til deg òg!

      Slett
  3. Godt nyttår Berit! Jeg har lest tre av dine, og det er definitivt Damhaug jeg har likt best av dem. Svigerinnen min fikk boken til bursdagen i romjulen, og da vi svingte innom for å si ha-det da jeg skulle hjem til Bergen, satt hun med nesen i boken, og litt forundret uttalte "det er jo spennende dette her". Digger sånt, gleder meg til å høre om bøkene du leser, også i 2023 :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår ja!
      Damhaug er nesten alltid ein fryd å lesa. Enig i at denne var veldig bra.

      Slett