3. mai 2023

Dikt og slikt: Innlegg i debatten om sykemeldinger

Sykkelsesongen er godt i gang, og for ein elsykkel-entusiast som meg er det rein og skjær lykke. Elsykkellykke.

Diktet nedanfor er henta frå (den forlengst nedlagde) bloggen Sykkeldikt og pedalpoesi. Det inneheld ein artig leik med ord og er i kategorien "lettbeint og ironisk" - men ein kan ana eit visst alvor bak.

Tittelen på diktet er altså Innlegg i debatten om sykemeldinger.

Krank
#elsykkellykke
Krankere
Krankest

Nav
Navere
Navest

Syk
Syklere
Syklest

Ikke gi mannen en stav
Når den brekker

Ikke gi pasienten en sykemelding
Når han knekker

Gi ham en sykkel med gir
Slik at han morgenmøtet rekker!


Forfattar er Andrew Kroglund, norsk skribent, samfunnsdebattant og foredragshaldar.
Ifølge Wikipedia har han m.a. jobba i Regnskogfondet, WWF og Forum for utvikling og miljø og vore aktiv i MDG.
Han er no generalsekretær i Besteforeldrenes klimaaksjon.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Faste og observante lesarar har kanskje lagt merke til at eg laga berre to innlegg i "Dikt og slikt" i april. Ei tid framover blir det slik, tenkjer eg, altså to-tre diktinnlegg i månaden. Det er ikkje så mykje "jobb" å laga desse innlegga, men eg har som alltid begrensa med tid og kapasitet. Og eg vil gjerne gjera det skikkeleg når eg fyrst skal presentera dikta/tekstane "mine".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar