1. juli 2013

Oppsummering juni


Påbyrja i mai, fullført i juni
Sommerperler 2013 - Novellesamling - Papirbok fått frå Juritzen forlag
Gillian Flynn - Flink pike - Amerikansk thriller - Digikort lånt på biblioteket

Lest i juni
Peter Temple - Mørk kyst - Australsk spenning - Papirbok lånt på biblioteket
Helga Flatland - Reis hvis du kan. Bli hvis du må. - Norsk roman - Lydbok lånt på biblioteket
Aslak Nore - En norsk spion - Norsk spenningsroman - Lydbok lånt på biblioteket
Jo Nesbø - Politi - Norsk krim - Fått papirbok
Astrid Loraas (red.) og Mona Pedersen (red.) - Geriljabroderi - Norsk humor/dokumentar - Papirbok lånt på biblioteket
Tom Kristensen - Korsbæreren - Norsk krim - Lydfil fått frå Lydbokforlaget
Belinda Bauer - Blacklands - Britisk krim - Papirbok lånt på biblioteket
Lars Mæhle - Den mørke porten - Norsk krim - Meldareksemplar, papirbok fått frå Samlaget
A. J. Kazinski - Den siste gode mann - Dansk krim - Lydfil fått frå Lydbokforlaget
Tom Kristensen - Dypet - Norsk krim - Lydbok lånt på biblioteket

Påbyrja i juni, fullførast i juli
Cecilia Samartin - Drømmehjerte - Roman - Papirbok lånt av mor
Jens Lapidus - Cash - Svensk krim - Papirbok lånt på biblioteket

Skjermdump frå bokelskere.no

Denne månaden har eg kun lest bøker som eg har lånt eller fått. Lesing treng ikkje vera nokon dyr hobby! Månadens høgdepunkt var naturlegvis Politi. Av bøker som ikkje heilt innfridde mine høge forventningar denne månaden, må eg trekka fram både Mørk kyst, Flink pike og Korsbæreren. Ingen av bøkene er dårlege (i mitt personelege karaktersystem betyr terningkast 4 at boka er god), men ut frå omtalar og anbefalingar eg hadde lest på førehand, hadde eg forventa at eg skulle få noko meir, noko ekstra. Det fekk eg ikkje. Eller kan hende er eg kresen.

To bøker som overraska positivt var Reis hvis du kan. Bli hvis du må og En norsk spion. Begge var veldig bra og - kvar på sin måte -  handlar dei om den norske "innsatsen" i Afghanistan.

Håpar alle får mange fine lesestunder i juli!

Dersom du ønskjer å sjå kva andre bokbloggarar oppsummerer for juni månad, kan du klikke på lenkene nedanfor. Her kan ein snappe opp gode lesetips! Det er Anette i anettesbokboble som har teke initiativ til dette blogghoppet.




9 kommentarer:

  1. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lest Norsk Spion enda, jeg som kjøpte den i november i fjor..

    nuvel...

    Og Belinda Bauer, som jeg vil lese? Og Kazinsky?
    Det er vel disse må-lese-bøkene som går først, da..

    SvarSlett
  2. Jeg som likte Mørk kyst og Flink pike så godt. Skjønner at du hadde høye forventninger. Kos deg med Drømmehjerte, den var utrolig skjønn :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er nok litt kresen, og av og til har eg (for) høge forventningar.

      Slett
  3. Nå fikk jeg omsider lest gjennom flere av omtalene dine, og kommenterte direkte på dem istedenfor her. Du har fått lest mange gode bøker i juni! Selv ble det kun 5 denne måneden. Det kan kun bli bedre ;)

    SvarSlett
  4. Av disse har jeg kun lest Drømmehjertet, og den likte jeg godt, mens Blacklands står på vent i hylla

    SvarSlett
  5. En god liste av bøker! Her har jeg kun lest Politi, knall bok, men ikke et høydepunkt for meg ... (annet enn at det var godt å ha Harry tilbake!)

    SvarSlett
  6. Herlig oppsummering!! Og kjempegøy at du la igjen link hos meg :)

    SvarSlett
  7. Norsk Spion har jeg lenge hatt planer om å lese ferdig, begynte på den, men så har den blitt liggende. Skal ta fatt igjen på den til høsten:) Mye bøker du har lest som jeg har tenkt lenge at jeg skulle ha lest, som feks Blacklands, flink pike og den siste gode mann. Fin oppsummering! Ønsker deg en flott juli måned!:)

    SvarSlett