20. desember 2023

Dikt og slikt: Julebord i enkeltmannsforetaket

Av og til treng me dikt av den lettbeinte typen. 

Jon Hjørnevik skriv enkle og humoristiske dikt. Diktsamlingane hans har titlar som 'Shortsen til far min', 'Mor mi står i glaset', 'Heimekontor i gravferda' og 'Greatest dikts'.
Dårleg humør? Les Jon Hjørnevik.
Tykkjer du poesi er kjedeleg og utilgjengeleg? Les Jon Hjørnevik. 

Forlaget presenterer han på denne måten:
"Jon Hjørnevik (f. 1970) er forfattar, tekstforfattar, julenisse, forvaltningsrevisor, reklamemann, familiemann, statsvitar, jobbsyklist, nabo, daglegvarekunde og komikar frå Voss. Han debuterte med diktsamlinga I ein sofa frå Korea i 2001 og er mannen bak ei rekkje andre populære diktsamlingar. Hjørnevik er også ein høgt oppskatta opplesar av sine eigne dikt."


Julebord i enkeltmannsforetaket

Bedrifta var samla
det var meg og eg.
Eg var der som tilsett,
og sjefen var meg.

Så drakk me og åt,
sjefen og eg.
Eg las et dikt.
Då kosa eg meg.

Sjefen heldt tale
og skryten fekk eg.
Eg takka for året,
og gav blomar til meg.

Etter desserten gjekk eg fra bordet,
og drog med meg sjefen inn på kontoret.
Eg såg meg i augo, kviskra sjefen i øyra.
Sjefen min smilte, det er slikt han vil høyra.

Eg er nokså lur.
Eg veit kva som trengs
Eg gjekk opp i løn,
og fekk sjefen til sengs

Frå samlinga 'Den vanskelege andreboka' (2002)


Dagfinn Iversen (t.v.) er den faste makkeren til Jon Hjørnevik (t.h.)

2 kommentarer:

  1. Haha, alltid gøy å lese dette diktet:) Har ikke vært på julebord i år, og kjente at jeg savnet det litt, ikke nødvendigvis det på jobben, men et eller annet, men er ikke med i sånne grupper /foreninger lenger heller... Så jeg får ta meg et julebord i kveld i enkeltpersonsforetaket mitt og lese diktet høyt, jeg har jo faktisk et enkeltpersonsforetak for tekst og foto, og "lønna" skal opp neste år. Basta bom:) God jul Berit.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje vore på julebord på fleire år, og saknar det heller ikkje.

      Men enig i at dette er eit artig dikt!
      God jul til deg óg, Anita😊

      Slett