8. september 2013

Topp underhaldning

Det er ikkje så ofte eg er enig med Ingvar Ambjørnsen når han anmelder bøker i VG, men denne gongen støttar eg han fullt ut når det gjeld Casanovasyndromet av Øystein Wiik.

Eg lyttar til lydboka og forfattaren sjølv som les bok nummer fire i serien om Tom Hartmann og Cathrine Price, og det er ei stor og tildels hysterisk leseoppleving. Handlinga denne gongen er stort sett lagt til Venezia, og boka er full av action, mystikk og sterke kjensler - og masse humor. Pasjon og nytelse er sentralt i boka; nytelse av kunst, kultur, mat, drikke, musikk og sex.

Eg anbefalar lydboka som sagt, her er eit lydkutt:
https://www.lydbokforlaget.no/sites/default/files/mp3/9788242160010.mp3

Andre smakebitar frå andre bøker finn du hos Mari og Flukten fra virkeligheten.

3 kommentarer:

  1. Så fint med en roman blott til lyst! Takk for tipset og god søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Takk for tips!:) Kanskje jeg må høre denne på lydbok:)

    SvarSlett