14. januar 2014

Det vart inga reise

til Bella Coola for meg - denne gong.

Eg vel å avbryta Kari Nygaard si bok Reisen til Bella Coola. Eg har lånt lydboka på biblioteket, men historia fenga meg ikkje i det heile tatt. Eg får ikkje tak i verken hovudpersonane, tankane deira og handlingane deira. Temaet, utvandringa til Amerika på 1800-talet er interessant i seg sjølv, men ikkje i denne "settingen" - det virkar som om dette vert for klissete for meg. Eg har lytta i vel to timar, og har spola ein del framover for å sjekka, men dessverre. Kanskje er det formatet, kanskje er det opplesaren, kanskje er det boka, kanskje er det meg.
Eg veit ikkje.

Men eg veit at eg har mange andre bøker som ventar - og kanskje det er andre lånarar som ventar på akkurat denne lydboka. Eg skal levera ho tilbake med det fyrste.

Det finst andre bokbloggarar som har fullført boka; t.d. Beathe, Bokelskerinnen og den andre Berit.

4 kommentarer:

  1. Ja, da opplevde vi denne ganske likt! Jeg hørte gjennom hele, men det var absolutt ikke verdt å bruke tid på denne. Den ble faktisk trekt fram som en av fjorårets skuffelser. Blodfattig og forutsigbar.
    Vi bør bli flinkere til å avbryte de bøkene som ikke fenger! Det er jo som du skriver mange andre bøker som venter!

    SvarSlett
  2. Det er egentlig godt å høre at det ikke alltid er full klaff med alle bøker. Sånn må det jo være, men vi gir naturlig nok de bøkene som begeistrer oss mest oppmerksomhet. Jeg har ikke leste denne, og nå "slipper" jeg jo det :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Bra gjort å avbryte.:) Det skal også jeg bli flinkere til, har det som et mål dette året.

    SvarSlett
  4. Sidan verda er full av gode bøker som ventar på å bli lest, meiner eg det er rett å avbryta bøker som ikkje fengar/passar.

    SvarSlett