12. januar 2014

Ein smakebit frå Skogen

Eg har sans for mørk og psykologisk spenningslitteratur og trur difor at Tana French er ein forfattar som passar for meg og min lesesmak. Eg har lenge tenkt at eg skulle prøva meg på ei bok av henne, og for ei tid tilbake fann eg spenningsromanen Skogen (utgitt 2007) som lydbok på biblioteket. Boka vert karakterisert som ein uhyggeleg psykologisk thriller og har no fått plass i mp3-spelaren min. I morgon (seinare i dag) har eg tenkt meg ut på tur med Ms. French på øyret.

Lydboka varer i meir enn 17 timar (papirutgåva har 504 sider), men eg har ingenting imot at ei bok er lang eller tjukk dersom framdrifta er god og språket godt. Starten er i alle fall bra, og det er min yndlingsopplesar Ivar Nergaard som les:



Er du ute etter lesetips og/eller smakebitar frå bøker som andre bokbloggarar les?

Då bør du ta turen innom Flukten fra virkeligheten!

20 kommentarer:

  1. Tana French er også jeg nysjerrig på, har lest gode anmeldelser av bøkene hennes. God søndag.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det same. Har lånt "Mørke grener" (papirbok) på biblioteket også. Det er di skuld :-) dvs. eg hugsa den gode omtalen din - så eg berre måtte ta boka med meg!

      Slett
  2. Läste denna för några år sedan, men gillade inte alls. Sedan läste jag ändå andra delen (alla andra verkade ju älska hennes böcker) och den tyckte jag mycket bättre om :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Inte alls? Bra den neste boka var bra då..

      Slett
  3. Og så Ivar Nergaard da, da må det jo bli bra! Spent på å høre hva du synes, jeg liker også det litt markabre, men som du sier med fremdrift. Kos deg på tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det vart ein fin tur - sol, snø, blå himmel - og med Nergaard i øyret :)

      Slett
  4. God morgen! Dette var et nytt bekjentskap for meg. Høres ut til å være en bra bok. Noteres!

    SvarSlett
  5. Har sett på bøkene hennes flere ganger men aldri plukket med meg noen enda,men noterer meg navnet bak øret. Ha en fin tur ut:-)

    SvarSlett
  6. Vad kul att få lyssna på en smakbit, lite norsk på morgonkvisten :)

    SvarSlett
  7. Spennende :) Har ikke vært borti denne forfatteren jeg, så takk for tips :)

    SvarSlett
  8. Okänd bok för mig! Ha en trevlig söndag!

    SvarSlett
  9. Denne har jeg lest, men som Monika likte jeg den ikke i det hele tatt. Jeg får prøve meg på andre bøker av henne tenker jeg, siden flere synes hun er så bra :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bøkene hennar har fått veldig ulik mottaking. Hos Bokelskere er heile terningen tatt i bruk; frå 1 til 6.

      Slett
  10. En uhyggelig psykologisk thriller...det virker spennende! Takk for tips, denne boken skal jeg notere meg :)

    SvarSlett
  11. En författare som jag inte känner till. Men jag läser ju helst bara "snälla" böcker.

    SvarSlett
  12. Liker også det mørke og makabre, så dette var jo et supert tips og få! Jeg har ikke lest noe av forfatteren tidligere, så dette hørtes jo veldig spennende ut. Takk for tips og smakebit! Kanskje blir det til at jeg også hører henne på lydbok:) Ha en fin søndag!:)

    SvarSlett
  13. Kul att få lyssna! Jag har fått Tana French rekommenderad men tror inte jag läst något av henne.

    SvarSlett
  14. Den har jeg på engelsk og hatt i hylla i flere år uten å lese den. Så kanskje jeg skal gjøre det i år? Bedre sent enn aldri. Takk for smakebit og påminnelse:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er nøgd med boka så langt. Hovudpersonen minner litt om Jack Caffery. (I Mo Hayder sin serie, om du har lest den.

      Slett